Kincses doboz- Treasure box

Hello!

Ezúttal egy olyan dobozt hoztam, amiben az alkotáshoz szükséges kiegészítők kapnak helyet.
Tudom, tudom.... kevés fér bele, de az asztalomon jól néz ki.
Több hónapig pihent a polcomon, mivel az ilyen projektek távolabb állnak tőlem, inkább vászonra, MDF alapra szoktam dolgozni. Meg persze art journal füzetbe. 🤗
Ennél a projektnél szem előtt tartottam, hogy a korábban elkészített ecsettartóhoz menjen,mivel szeretem, ha a kiegészítők harmonizálnak egymással. A kedvenc fém kiegészítőimet használtam a Mitform Castingstól. Dusty attic chipboardokat és Finnabair textura pasztákat.

Ti mire szerettek leginkább dolgozni?

This time I show you a box in which I store my embellishments. Ok, I know, it's not very big, but looks beautiful on my desk.
I had it already since months on my shelf, because I prefer working on canvas and MDF bases (and of course in AJ)
While making this project I kept in mind to match the colours to my brushholder, because I really love when the thing harmonize eachother. I used my favourite Mitform Castings embellishment, Dusty Attic chipboards and Finnabair's Texture Pastes.

On which surface do you like to create?




















Megjegyzések

Popular posts

Vintage Tags

Steampunk naptár - Steampunk calendar

Mixed Media Altered Bottle

Vintage AJ- Art Daily Cafe