Eiffel- torony Shabby chic sítlusban

Hello!

A következő DT projektem a Pippi Kreatívhoz egy shabby chic stílusú cukiság, ami viszonylag távol áll tőlem, de néha jól esik készíteni. :)

Egy MDF  Eiffel- tornyot választottam alapnak, amire Finnabair clear gessot kentem és  modell pasztával stencileztem, továbbá fehér repesztőpaszával egészítettem ki. Lindy's misteket használtam az alábbi árnyalatokban: Whale Whatch Blue, T-birs Turquoise és Cotton Candy Pink.
Az alapra Prima Marketing Re-Design Mould 5"X8"-Sicily Frame nagy keretét használtam fel, arra pedig Art Decor Mould - Hollybrook Ironwork  kerül. AB Studió Shabby Love Symphony kivágóívét és tagjait rétegeztem a mouldokra.
A szóró díszítőelemek közül Finnabair mini Art Stone, Art Ingredients - Glass Beads szettből a kék árnyalatút választottam, végezetül Art Extravagance Luminous glitter szettből az ezüsttel tettem csillogóbbá.
A szócímkéket a 7dots studió Fortuna teller ívéről választottam.













Szép napot!

Megjegyzések

Popular posts

Vintage Tags

Steampunk naptár - Steampunk calendar

Mixed Media Altered Bottle

Vintage AJ- Art Daily Cafe