Nem a terv szerint alakult - Not according to the plan

Sziasztok!
A mai art journal oldalamnak úgy álltam neki, hogy az Art Daily Café augusztusi mood boardja szerint készítem el (természet témában és levendula árnyalatokban), de menet közben valami mássá változott. Emlékmegőrzős AJ lett belőle.
Hi!
 As I started my AJ page I wanted to create something for the Art Daily Cafe August moodboard (theme is nature, the colours are the shades of lavender), but halfway it turned out something else. It become a memory keeping AJ page.

Hétfőn megcsináltam a hátteret, amit lealapoztam fehér gessoval, majd platinum crackle és paper pasztával stencileztem. Imádom a Finnabair stencileket. A 6x7 méretnél nagyobb nem is kell, mert nehezebb odaférni a kis helyekre a rugalmassága ellenére is. Először Eggplant Impasto festéket használtam. Ezután száraz ecsettel különböző pontokon felvittem a Fairy Wings és a Dark Velvet metál akrilfestékeket, amire sok vizet permeteztem, hogy csak áttűnjön a papíron. A széleit distress tintával tettem különlegessebbé, az oldalak függőleges részére Unicorn's Hair Sparks akril festék került, vintage gold wax és Sennelier olaj pasztell 113-as arany árnyalatban.
On Monday I prepared the background: grounded it with white gesso and stenciled with Platinum Crackle and Paper Paste. I really love Finnabair stencils! This 6x7 size is just pefect, because it is quite difficult to reach the small corners despite its flexible material. First I used Eggplant Impasto Paint. After that I applied Fairy Wings and Dark Velvet metal acrilyc paint with dry-brush technique, and I sprayed a lot of water on it to be lightly transparent. On the edges I distressed it with ink.  Vertically I applied Unicorn's Hair Sparks acrilyc paint, vintage gold wax and Sennelier oil pastel (shade 113, gold).



Munka miatt félbe kellett hagynom a projektet és legközelebb csak szombaton tudtam vele érdemben foglalkozni. A hét folyamán előkerült egy két évvel ezelőtti fénykép( 29. szülinapomon készült és nagyon magyarázok valamit.... :D ), amit fel is használtam ehhez az alkotáshoz.
Mivel egy könybe dolgozom, így ügyelnem kell a vastagságra, ha több oldalra is szeretnék alkotni, szóval óvatosan kellett bánnom a rétegekkel.
Then I set it aside because of my work... till Saturday. During the week I found and old picture of me, it was taken on my 29th birthday and I try to explain something very hard... :) so I decided to use this photo on my artwork. Because this is on the pages of a book, I had to keep an eye on the weightness - I shouldn't use too much layers.

Sizzix Tim Holtz 662705 vágókést és Sizzix Tim Holtz 3D domborítómappát 662715 használtam, továbbá  a Sizzix Tim Holtz 662718 domborítómappába white gold icing pasztát kentem, amit száradás után kisebb darabokra téptem. A kivágatokat először fire wings metál festékkel és sok-sok vízzel kezeltem, majd vintage gold és violet wax került rá. Végezetül metál sennelier olajpasztelt (113 arany) használtam.
The embossed parts are made with Sizzix Tim Holtz 662705 cutting die and Sizzix Tim Holtz 3D embossing folder (662715). I put some White Gold Icing Paste to a Sizzix Tim Holtz 662718 embossing folder, and I ran it through the Sizzix machine with heavy weight cardstock. Since it was dry, I tore the paper into small pieces. I handled all these things with Fire Wings metallic paint and a lot of water, then Vintage Gold and Violet waxes, finally Sennelier Metal oil pastel (113, gold).

Az összeállítás már gyorsan ment. Szalag, bélyegzés Finnabair Messy bélyegzővel és Aall&Create 47-es bélyegzővel. 
Végül rákerültek a Sentiments szócímkék és tádám... elkészült.
Veletek is előfordult, hogy kezdetben másnak terveztétek, de átalakult a projekt?
The assembling became ready in a few minutes. I used some trims, Finnabair Messy and Aall&Create 47 stamps. Put some Sentiments word stickers on it and voilá.... ready!
Have you ever planned something that transformed into something else during the process ?




Hamarosan újabb alkotással készülök, remélem kíváncsiak vagytok.. :D
Szép napot!
I going to create a new project soon, I hope you can't wait for it!
Have a nice day!


Prima Finnabair Art Basics Heavy Gesso - White
Prima Finnabair Art Extravagance Texture Paste - Platinum Crackle
Prima Finnabair Art Extravagance - Paper Paste
Prima Finnabair Elementals Stencil- Dots & Stripes
Prima Finnabair Art Alchemy Sparks - Fairy Wings
Prima Finnabair Art Alchemy Metallique - Dark Velvet
Prima Finnabair Art Alchemy Sparks- Unicorn's Hair
Prima Finanabir Art Alchemy Metallique Wax - Vintage Gold
Sizzix Tim Holtz 662705 vágósablon (Bigz Die Plank)
Sizzix Tim Holtz 662718 domborítómappa ( Alterations Collection 3-D Texture Fades - Lumber)
Prima Finnabair - 2.5x3'' Clear Stamp - Messy

Megjegyzések

Popular posts

Vintage Tags

Steampunk naptár - Steampunk calendar

Mixed Media Altered Bottle

Vintage AJ- Art Daily Cafe