A nyár bűvöletében - Under the spell of summer

Hello!

A következő DT projektem, amit a Pippi Kreatívhoz készítettem az idei januári nyaralásunkat örökíti meg. A vendéglátásban dolgozom, így a hosszabb pihenés télre marad, csak a vágyakozás és a következő pihenés tervezése marad a nyári hónapokra. :)
My following DT project for Pippi Kreatív is about our family holiday we had this year January. I am working in hospitality area, so we can do our longer trips in winter, and in summer we're planning the next year's holiday and longing to it.

Amikor megláttam a Golden Coast kollekciót már tudtam, hogy mi lesz az első, amit készítek belőle.
Alapnak három rámát használtam, amibe a GC California Dreaming és Golden Feeling  lapjait feszítettem ki. A rámák méreteinél kb. 2 cm nagyobb kört vágtam és a széleit picit bevagdostam, hogy ne gyűrődjön meg, amikor összehúzom a rámát.
When I first saw the Golden Coast collection, I already knew what will the first artwork be with it. I bought 3 embroidery hoops, and framed the California Dreaming and Golden Feeling sheets from the collection. I cut them ca. 2 cm bigger than the hoops and hacked the edges not to crinkle the papers.


Az összeállítás előtt Finnabair Chicken Wire Elementals stencilt és White Gold icing pasztát használtam. Heavy Body Géllel rögzítettem egymáshoz a rámákat, utána Platinum repesztőpasztát és vékonyan Vintage Gold waxot kentem a keretre.
 I made the composition before assembling: first I used Finnabair Chicken Wire stencil with White Gold Icing Paste. Then I glued the hoops to eachother with Heavy Body Gel, and coloured them lightly with Vintage Gold Wax after the Crackle Paste.


A kép alá Warrington Framework öntőformából először a keretet használtam fel, majd erre került az ablakkeret, amire a papírokat, virágokat és más öntőforma elemeket rétegeztem.
Under the photo there is a frame and a window I made with the Warrington Framework casting mould, then I layered other mould elements, flowers and designer papers.


A virágok közé a Leafy Blossom leveleit tűzdeltem, majd art stone és pár szemcsés díszítőelemmel egészítettem ki. A chipboardokra Finnabair folyékony akril festékeket használtam Magenta és Deep Turquoise árnyalatokban. A végén egy picit hígítottam rajta és ezekkel fröcsköltem.
Between the fantastic Prima Golden Coast flowers I stucked Leafy Blossom leaves and than I glued some art stones & micro beads around them. The chipboards were painted with liquid acrilycs (Magenta and Deep Turquise shades). Finally I sprinkled with acrilycs.




Szép hétvégét kívánok, sok kreatív időtöltéssel. ;)
I wish you a beautiful weekend, full with creative flow! :)



Megjegyzések

Popular posts

Vintage Tags

Steampunk naptár - Steampunk calendar

Mixed Media Altered Bottle

Vintage AJ- Art Daily Cafe