Vintage AJ- Art Daily Cafe

Sziasztok!
Hi!

Ezt az art journal oldalpárt az Art Daily Cafe januári kihívására készítettem. A téma a térkép volt, amit én a hét napjaival és az utazással kötöttem össze.
I made this art journal page for the January challenge of Art Daily Cafe. The theme was MAP, which I bounded together with the days of the week and travelling.


Az oldalt átlátszó gessoval kezeltem, amire Finnabair Manuscript stencilt használtam, a paszta amit felvittem rá 3D Fine Texture Powdert , Clear Crackle pasztát továbbá Mint és Dark Chocolate Impasto festékeket tartalmazott. Az ilyen "keverék" összeállításánál figyelni kell arra, hogy elég sűrű legyen, különben nem lesz szép a stencilezés. Minél több a folyékonyabb összetevő, annál több texture powder kell bele.
I grounded the pages with clear gesso first than I used Finnabair's Manuscript stencil. I mixed together 3D Fine Texture Powder, Clear Crackle paste and Impasto paints in Mint and Dark Chocolate colors. If you make such a mixture for stenciling, you should make it thick enough, otherwise the stenciling won't be clear and nice. The more liquid componentst are in it, the more Texture powder should you give to the mixture.



Mivel elég világosnak találtam, így Finnabair Burnt Sienna folyékony akrilfestékkel színeztem és vizet permeteztem rá, hogy szétterüljön a papíron és megkapjam a témához tartozó "old paper" árnyalatot.Végül art alchemy metál akrilfestéket Haselnut árnyalatban és Impasto Linen festéket fröcsköltem rá.
I found it a bit too lucid, I coloured the page with Finnabair's Burnt Sienna liquid  acrylic paint and I sprayed some water on it. So I got the "old paper" shade I wanted. After that I sprayed Alchemy Metallique Acrylic Paint (haselnut) and Impasto Linen on my page.





Art Daily Wanderlust dekortapaszait használtam, a bélyegzők közül pedig Finnabair Beautiful Storyra és 2,5x3" crackle-re esett a választásom.
A rétegzéshez a Craft Consortium 6x6" Vintage Emporium papírkollekcióját használtam, illetve Mintay Old Manor kollekcióból a Ticket feliratot.
A központi helyen lévő hölgy az Art Daily Vintage Photobooth-ból került ki.

Other things I used:
Art Daily Waderlust washi tape
Finnabair Beautiful story  and 2,5 x 3" Crackle stamps
Vintage Emporium 6x6" paper pad (from Craft Consortium)
Ticket from Mintay Old manor collection
Picture from Art Daily Vintage Photobooth






Szép napot! :)
Have a nice day! 

Megjegyzések

Popular posts

Vintage Tags

Steampunk naptár - Steampunk calendar

Mixed Media Altered Bottle