September color challenge - under the charm of autumn

Hello :)

Ezúttal egy art journal oldalt hoztam Nektek, amit a Lindy’s szeptemberi kihívására készítettem.
This time I brought you an art journal page that I created for Lindy's September challenge


Egy régi könyvbe dolgoztam, ami vékony lapokból áll, így 3 oldalt összeragasztottam Soft Matte géllel, majd átlátszó gessoval lealapoztam. Egy másik lapra stencileztem paper texture pasztával. Arra magical porokat szórtam az Autumn Leaves kollekcióból Autumn Maple Crimson és Pondenrosa Pines Olive árnylatba. Ezt ketté téptem, megfordítottam és a könyv bal alsó és jobb felső sarkába ragasztottam. Ezáltal a stencilezés közötti rész színesebb lett, aminek a nagy részét a kompozícióval sikeresen eltakartam…
I worked in an old book, which is made up of thin pages, so I glued 3 pages together with soft matte gel and then covered them with transparent gesso.
I stencilled it on another sheet with paper texture paste.
I sprinkled magical powders from the Autumn Leaves collection using: Autumn Maple Crimson and Ponderosa Pines Olive shades. I ripped the sheets in half, then turned them over and glued them to the bottom left and top right corners of the book. This made the part between the stencilling more colorful, most of which I successfully covered up with the composition.

Vékonyan átlátszó repesztőpasztát kentem az oldalra, száraz puha ecsettel pedig fehér gessot vittem fel rá. Pondenrosa Pines Olive magical porral festettem meg a hátteret.
I applied a thin layer of clear crackle paste on the sides and applied white gesso with a dry soft brush. I painted the background with Ponderosa Pines Olive.


Ezután Sizzix levél kivágatokat használtam, amire Orange Creamsicle domborítóport szórtam.
Ha már a levelek az egyik kritérium, akkor a Scrapiniec levél chipboardokat sem hagyhattam ki. Először egy kis Red hot Poker Orange magical port hintettem rá, amit nedves ecsettel kentem szét, utána Tannenbaum Green Gold-al domborítottam. Így a zöld árnyalatban egy kis barna- piros is feltűnik.
After this, I used Sizzix cut-outs, on which I used Orange Creamsicle embossing powder.
Since the leaves are one of the criteria, I couldn't have left out the Scrapiniec leaf chipboards either. First, I used a small amount of Red hot Poker Orange magical powder which I spread using a wet brush, then I used Tannenbaum Green Gold to emboss it. So, in the green shade, there's a little bit of brown-red in there.


A hálós chipboardnak Sandra Dee Sepia magical porral és Antique Bronz magical shakerrel adtam meg a végső színt.
Ab stúdió pillangós és baglyos kivágatokat tettem a kompozíció központi elemeinek, összeállítás után Autumn Maple Crimson magical porral festettem meg körülötte.
Frozen Jack Frost miszttel fröcsköltem. Végül bélyegeztem és rákerültek a 7dots szócímkék is.
I gave the mesh chipboard a final colour with Sandra Dee Sepia magical powder and Antique Bronz magical shaker.
I used Ab studio butterfly and owl cut-outs as the centrepieces of the composition, then painted Autumn Maple Crimson magical powder around them.
It was then splashed with Frozen Jack Frost mist. As the final step, I stamped it and added the 7dots word labels.




A fókusz valamiért nem volt az igazi, így a videót nem töltöttem fel róla. :( de hamarosan fent lesz a következő 😊
The focus was bad for some reason, so I didn't upload a video about it. :( but the next one will be uploaded soon. :)

Have a nice day! :)


Megjegyzések

Popular posts

Vintage Tags

Steampunk naptár - Steampunk calendar

Mixed Media Altered Bottle

Vintage AJ- Art Daily Cafe