Lindy’s February Challenge - Calendar Cover

 Hello!

Tudom… tudom… már február elseje van és még csak most készültem el az első 3 havi beosztást tartalmazó asztali naptárammal, amiben a design team projektek határideje van feltüntetve.
I know ... I know It’s already February 1st and I’ve just finished the desktop calendar which includes the schedules for the first three months and the design project deadlines.


Google Naptárban minden szerepel, de én szeretem a kézzel fogható dolgokat. Persze nem vagyok technika ellenes, de jó úgy belenézni, kicsit rajzolni, bélyegezni és festeni. Saját stílusúvá tenni, nem csak szín módosítással.
Everything is included in Google Calendar, however, I like things that are tangible. Although I'm not against technology, it's good to look inside, draw a little, stamp and paint. To make it your own style, not just by changing the color.  

Ezt a projektemet a Lindy’s gang februári kihívására készítettem.
This project was made for Lindy’s gang February Challenge.  

Az egész naptár formát Day by day lyukasztóval és gyűrűkkel csináltam. Egy 250 g- os papírt használtam alapnak. Erre átlátszó gessot kentem, majd light pasztával stencileztem, amibe Rusty Latern Lime magicalt kevertem. Az oldalra Jazzy Jivin Purple és Luscious Lime misztet fújtam. AB studio chipboardokra barna rozsda effekt pasztát kentem, majd Scotch Broom Yellow domborítóport. A többi chipboardra és bélyegzésre Purely White domborótoport szórtam. A stencilezésre Spring Leaf Chartreuse domborótopor került. Rétegzés után pedig egy kis bélyegzéssel egészítettem ki.
I made the Calendar form with Day by day puncher and rings. I used a 250 g paper as the foundation. For this, I applied a transparent gesso and then stencilled it with a light paste into which I mixed Rusty Latern Lime magical. I blew the mystery Jazzy Jivin Purple and Luscious Lime on the side. I used brown rust effect paste to the AB studio chipboards and then Scotch Broom Yellow embossing powder. I spread Purely White embossing powder on the other chipboards and stamps. On the stencilled parts Spring Leaf Chartreuse embossing powder was used. After the layering, I complemented it with a little stamping.












Have a nice day! :)

Megjegyzések

Popular posts

Vintage Tags

Steampunk naptár - Steampunk calendar

Mixed Media Altered Bottle

Vintage AJ- Art Daily Cafe