Barokkos szív - My baroque heart

Hello!

A mai alkotásom egy tőlem távolabb álló színvilágú kreáció, amit a Sugallatok februári  Barokk kihívására készítettem megadott színskála alapján. Nem mondom, hogy minden zökkenőmentesen sikerült, de a végeredmény már nem olyan kaotikus :D

My today's creation is a little bit far from me by its colours. I made it to the February "Baroque"challenge of Sugallatok Mixed Media Group, followed a given color combo. I don't say it is perfect, but the endresult is not so chaotic as I thought first. :D




Egy Woodouts szív alapra dolgoztam, white sand- és repesztő pasztát használtam a struktúrált háttér kialakításához.

I used White Sand Paste and Crackle Pastes on a Woodouts heart MDF base, to create this structured background.

Chipboardokat ragasztottam az alapra, majd lekentem Finnabair Impasto festékekkel. (A felhasznált termékek listáját lent találjátok).
Finnabair metál elemeket is használtam, sok art stone-nal és microgyönggyel egyetemben.
Imádom a szemcsés díszítőelemeket és a csillámporokat, csak határt kell szabni a felhasználható mennyiségnek :D
Túlzásba vittem?

I glued chipboards on the base, then I painted them with Finnabair Impasto Paints. (The list of the used materials you will find on the end of the blogpost.)
Also used Finnabair metallic elements, art stones and microbeads as well,
I loooove the granulated art ingredients and glitter powders, just have to limit the applied amount... Did I overuse them? :)



Felhasznált termékek/ I used:
- Woodouts szív alap / heart base
- Scrapiniec chipboard
- Finnabair  Art Alchemy Impasto paint ( Crimson, Eggplant& Black)
- Finnabair Art Alchemy Metalliquee paint Soft Saint & Vintage gold wax
- Finnabair Black gesso
- Prima Art Ingredienst Mini Art Stones & Art Stones
- Prima Mechanicals- Mini Knobs
- Prima Mechanicals Flowers
- 7 dots Studió szócímke / word stickers


Megjegyzések

Popular posts

Vintage Tags

Steampunk naptár - Steampunk calendar

Mixed Media Altered Bottle

Vintage AJ- Art Daily Cafe