Tükröm-tükröm, mondd meg nékem... - Mirror, mirror on the wall...

Sziasztok! Ma egy Woodouts koszorú alapra készítettem lakás dekort. Tükör funkciót tölt be a barátnőm lakásában.
Szeretem a fém kütyüket és a pillangókat, így ezt mindenképp rá kellett tennem.  :D

Hello Everyone! Today I created a home decor on a Woodouts wreath base. It is playing a mirror in my friend's home. I love the metal elements and butterflies, so I had to ude them, anyhow. :D






Az MDF alapot lekentem fekete gessoval, majd Finnabair papír textúrapasztát használtam és Tim Holtz stencilt. A második réteg stencilezéshez grafit textúr pasztát, hogy különleges textúrát hozzak létre. Szeretek több rétegben stencilezni.
I painted the MDF base with black gesso, then used Finnabair Peper Texture Paste through Tim Holtz stenciles. For the more specific dimensions I tried some Graphite Texture Paste. I love stenciling, especially in layers.


13arts misteket használtam Ayeeda Patina effekt és gyöngyház arany színben. Picit sugár irányban permeteztem, így optikailag nagyobbnak tűnik a tárgy. :)
A fém elemekre Finnabair Art Alchemy Antique Brilliance waxokat használtam Lucky Emerald, Amethyst Magic, Mystic Turquoise és White Gold  színekben.
These mists are Ayeeda Patine Effect and Pearl Gold. I sprayed them in an angle on the surface, so the obejct seems to be bigger - it's a small trick but it works. For the metal elements I swabbed Finnabair Art Alchemy Antique Brilliance waxes in Lucky Emerald, Amethyst Magic, Mystic Turquoise and White Gold colours.

Egy ügyes üvegező vékonyan belemart a belső ívbe és sikerült beleraknia a tükröt :)
Sajnos bennem van a késztetés, hogy alkotás után szinte azonnal lefotózzam, így a végleges állapotot nem örökítettem meg, de lehet, hogy pótolni fogom. Akkor Ti látjátok majd elsőként.
Than I brougt the whole thing to a talented glass-cutter, who cut a thin channel into the inner arc of the circle, so he could put the mirror into the frame. Well, I am always very impatient and want to take photos about my artworks immediately, so I don't have pictures about the final look of the mirror. But maybe I can do it later... in this case you'll be the first ones who can see it! :)

Szép napot kívánok!
I wish you all a wonderful day!

Felhasznált termékek / I used:
- Woodouts alap / base
- Tim Holtz Stampers Anonymous Layering Stencil - Trellis
- 13 arts Ayeeda Patina effekt és Gyöngyház Arany Mist /Patina effect & Pearl Gold
- 13 arts xs  arany micro gyöngy
- Prima Finnabair Art Basics Heavy Gesso  Fekete/  Black 
- Prima Finnabair Art Alchemy Antique Brilliance- Lucky Emerald, Amethyst Magic, Mystic Turquoise and White Gold


Megjegyzések

Popular posts

Vintage Tags

Steampunk naptár - Steampunk calendar

Mixed Media Altered Bottle

Vintage AJ- Art Daily Cafe